Xocolata 85% Cacau Mascao Bio Fairtrade 80g
2,87€
És d’agricultura ecològica, és a dir, cultivat sense utilitzar fertilitzants ni pesticides d’origen químic.
Descripció
Les delicioses xocolates Mascao de Comerç Just s’obtenen de la mescla de pasta de cacau, sucre i mantega de cacau i altres ingredients com les ametlles, avellanes, etc. El cacau, produït en El Ceibo, Bolivia, no conté ni aromatitzants ni espessidors.
La planta del cacau és un arbre que pot arribar als 10 metres. Els seus fruits tenen forma allargada i poden pesar fins a 1 kg. Una vegada oberta l’escorça exterior, es troba una polpa blanca que conté unes 30 llavors color violeta. Una vegada s’escalfen les llavors seques, es torrefacten i s’esmicolen, s’obté una amalgama (pasta de cacau) de la que s’extreu seguidament la substància greixosa (mantega de cacau), i amb la resta es fa pols de cacau.
EL sucre utilitzat és de la varietat Mascobado de Pitafa (Filipines) i/o de Otisa (Paraguai).
Elaborada pel primer mestre xocolater de comerç just d’Europa.
Packaging compostable: embolcall lliure de plàstics.
Ingredients
Pasta de cacau, sucre de canya integral, mantega de cacau.
Pot contenir traces de fruits secs i productes làctics. Sense lecitina de soja.
85% Cacau mínim.
El comercio justo es una herramienta eficaz para erradicar la pobreza y las desigualdades que genera el comercio internacional convencional. Trabajando por la equidad de género, la erradicación del trabajo infantil y pagando un precio digno a las personas que cultivan nuestros ingredientes, que se organizan en cooperativas y toman decisiones de manera democrática.
Nuestra cooperativa apuesta por las políticas de responsabilidad social en todos los ámbitos: con las cooperativas productoras, manteniendo relaciones a largo plazo; con el/la consumidor/a, ofreciendo la máxima calidad y transparencia; e internamente, con políticas de conciliación familiar, toma de decisiones en equipo, entorno ambientalmente sostenible y equidad de género. Trabajar en AlterNativa3 nos permite formar parte en la construcción de una realidad mejor en las que las personas estamos por encima del beneficio económico.
Las cooperativas productoras cultivan los productos siguiendo técnicas tradicionales respetuosas con el medio ambiente. En la elaboración posterior, no se utilizan componentes químicos ni aditivos artificiales, que son nocivos para la salud y la naturaleza.