Sucre de canya Golden Light Bio Fairtrade Paraguai
Des de 3,18€
Sucre extret directament de la canya, sense tractaments químics, d’agricultura ecològica.
Descripció
Comerç Just, cultivat i elaborat respectant els Drets Humans, el Medi Ambient i la Justícia Social.
Agricultura ecològica, cultivat i elaborat sense utilitzar adobs ni pesticides químics.
Adequat per a persones vegetarianes i veganes.
Sense gluten, ni conservants ni colorants.
Aporta de manera ràpida i eficaç energia a l’organisme.
No te data de caducitat al tractar-se d’un conservant natural.
Cultivat i elaborat a Paraguai pels productors i productores de la cooperativa Manduvirà. L’objectiu de la cooperativa és ajudar als seus socis a treure al mercat el seu sucre de canya i altres productes i proveir amb serveis com crèdits i caixes d’estalvi, programes d’ajuda, suport tècnic i entreteniment per a l’agricultura.
Gust neutre, no altera el sabor, ideal per a no alterar el sabor dels teus plats.
Ingredients
Sucre de canya ecològic de Paraguai
El comercio justo es una herramienta eficaz para erradicar la pobreza y las desigualdades que genera el comercio internacional convencional. Trabajando por la equidad de género, la erradicación del trabajo infantil y pagando un precio digno a las personas que cultivan nuestros ingredientes, que se organizan en cooperativas y toman decisiones de manera democrática.
Nuestra cooperativa apuesta por las políticas de responsabilidad social en todos los ámbitos: con las cooperativas productoras, manteniendo relaciones a largo plazo; con el/la consumidor/a, ofreciendo la máxima calidad y transparencia; e internamente, con políticas de conciliación familiar, toma de decisiones en equipo, entorno ambientalmente sostenible y equidad de género. Trabajar en AlterNativa3 nos permite formar parte en la construcción de una realidad mejor en las que las personas estamos por encima del beneficio económico.
Las cooperativas productoras cultivan los productos siguiendo técnicas tradicionales respetuosas con el medio ambiente. En la elaboración posterior, no se utilizan componentes químicos ni aditivos artificiales, que son nocivos para la salud y la naturaleza.